En blogg om lite allt möjligt i Hannas liv, ex; katten F, träning inför tjejklassiker, god mat, resor, lärarjobb och allmänna tankar

torsdag, maj 02, 2013

Våren har kommit, även om det är lite kallt i blåsten. Är så nöjd över att det var fint väder i går då det var ledigt. Synd att det var lite kallt i tisdags, hade sett fram emot middag på balkongen men det blev inne då vi tyckte att det var lite för kyligt. Vi började dock på balkongen med ett glas vin och ost och kex. Firade 6 år tillsammans! Varbogkvällen flöt på lugn, god middag och mycket prat och mys.

I går sken som sagt solen och jag älskar våran balkong! Våra nya grannar, som bor under oss, verkar trevliga men de röker (luktar upp till oss) och pratar väldigt högt, men det är väl sådant man får ta när man bor i lägenhet och det kunde varit värre. De kunde varit otrevliga och fört liv på andra sätt än högljuda samtal...

Gårdagen blev en träningsfri dag (liksom tidagen var så idag blev det gym efter jobbet) i solen. Började med att deklarera (en dag tillgodo iaf), hoppas på att mina avdrag går jämnt ut med det jag ska betala - MINST. Jag och D spelade TP - bäst av tre omgångar. Jag vann första men sedan blev det förluster. Sista omgången var dock väldigt jämn.

Tänkte lägga upp två bilder men just nu verkar det inte fungera...




Inga kommentarer: